Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) vydáva spoločnosť Mira Office s.r.o. so sídlom Tulipánová 6, 93701 Želiezovce, IČO:, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel Sro, vložka číslo 19718/N (ďalej len „Mira Office“). VOP sa vydávajú za účelom zadefinovania pojmov a úpravy obchodných vzťahov medzi spoločnosťou Mira Office a kupujúcimi. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na právne vzťahy medzi spoločnosťou Mira Office a kupujúcim v prípade, ak sa miesto dodania tovaru nachádza na území Slovenskej republiky.
- REGISTRÁCIA
-
- Nákup bez registrácie – môže každá fyzická osoba ale aj právnická osoba.
Neregistrovaný zákazník môže vstúpiť do E-obchodu a prezerať jednotlivé položky, objednávanie je voľne prístupné. Bez akéhokoľvek obmedzenia a predchádzajúcej registrácie môže prechádzať jednotlivými tovarovými skupinami, vkladať požadovaný tovar do košíka a vytvoriť objednávku. Až pri spracovávaní objednávky bude vyzvaný k doplneniu svojich identifikačných údajov.
-
- Registrácia novej firmy (iba pre firmy na ďalší predaj – veľkoobchody, maloobchodné prevádzky a internetové obchody )
Registrácia nových zákazníkov:
Registrácia je možná ak zákazník vyplní registračný formulár na stránke www.miraoffice.sk , kontaktujeme Vás a následne sa nastavuje veľkoobchodná zľava. Pošleme zákazníkovi registračné údaje a podmienky spolupráce. Registračné údaje sú funkčné na druhý deň od odosielania údajov.
V sekcii „formulár - registrácia“ kupujúci si vyplní potrebné údaje ( fakturačná adresa právnickej osoby; adresa dodania, atď.). Súčasťou registrácie je súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami a súhlas so spracovaním osobných údajov.
Registrácia existujúcich zákazníkov:
Ak ste už našim zákazníkom, ale ste ešte neobjednávali cez e-shop, nemusíte sa registrovať, stačí si vypýtať z obchodného oddelenia Vaše prihlasovacie údaje.
- OBJEDNÁVANIE TOVARU
Odovzdanie objednávky je možné:
- e-mailom
- cez : e-shop
- pri návšteve obchodných zástupcov
Objednávka musí VŽDY obsahovať:
- Presné identifikačné číslo tovaru (kód tovaru/ kód z katalógov)
- Objednaný počet kusov
Ak objednávka NIE je odovzdaná cez e-shop, môže sa stať, že určité položky už nebudú skladom z aktuálne ponuky.
Keď objednávate z aktuálneho katalógu BTS – skontrolujte dostupnosť tovaru na e-shope. Tovar z tohto katalógu po auguste môže byť vypredaný.
Na základe pohľadávkovej politiky, ak zákazník má faktúru po splatnosti, predaj je zastavený až do zaplatenia pohľadávky.
Po odoslaní objednávky cez e-shop bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu predpokladaného termínu dodania tovaru.
Po vyexpedovaní vašej objednávky cez e-shop Vám bude doručená správa na Váš e-mail a SMS.
- DODANIE TOVARU A PREPRAVNÉ NÁKLADY
Tovar ktorý sa zobrazuje na webe je dostupný v uvedenom množstve, expedujeme ho maximálne do 48 hodín na celé Slovensko a maximálne do 72 hodín na celé Česko. Pre osobný odber je k dispozícii kamenná predajňa v Leviciach alebo v Želiezovciach po dohode.
Tovar sa dodáva iba na základe objednávky kupujúceho a to na dohodnuté miesto dodania – adresu dodania.
Pokiaľ kupujúci neuvedie pri prvotnej registrácii inú adresu dodania objednaného tovaru, platí, že miestom dodania je sídlo kupujúceho. V prípade, že kupujúci má záujem dodať tovar jednorazovo na neštandardnú adresu, je potrebné na túto skutočnosť písomne upozorniť pri doručení objednávky spoločnosti Mira Office.
Kupujúci je povinný bezodkladne písomne informovať spoločnosť Mira Office o zmene adresy miesta dodania.
Pri celopaletových dodávkach tovaru si predávajúci vyhradzuje právo dodania tovaru max. do 5 pracovných dní od prijatia objednávky.
Tovar je možný prevziať osobne v našej predajni v Leviciach na Ulici červenej armády 20.
Balíkovú dopravu na území Slovenska zabezpečí kuriérska služba DPD.
S kuriérom DPD na území Slovenska do 120 EUR s DPH – poštovné: 5,50 s dph
S kuriérom DPDna území Slovenska nad 120 EUR s DPH – poštovné zadarmo
Paletový tovar – 30 Eur s DPH - v prípade objednávania tovaru vo väčšom množstve - vyúčtujeme dopravné vo výške 30 EUR s DPH
Balíkovú dopravu na území Česka zabezpečí kuriérska služba DPD.
S kuriérom DPD na území Česka do 120 EUR s DPH – poštovné: 6 EUR s dph
S kuriérom DPD na území Česka nad 120 s DPHEUR – poštovné zadarmo
- CENA TOVARU
a. Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. Akciové ceny sú dostupné iba po prihlásení pre VO (veľkoobchody, maloobchody a e-shopy) partnerov. VO zákazník má nastavené zľavy a ceny sa zobrazujú až po prihlásení.
b. Ceny v kamenných predajniach môžu byť rozdielne od cien na internetovom obchode. V kamenných predajniach nie sú dostupné všetky položky z internetového obchodu.
c. Ak nakupujete z Českej Republiky môžete si zvoliť faktúru v CZK, hodnotu faktúry vždy prepočítavame podľa aktuálneho kurzu. Napíšte do poznámky, že si želáte faktúru v CZK. O presnej sumy faktúry Vás budeme informovať po odosielaní tovaru.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien pri neočakávanom vývoji trhu alebo kurzu. Individuálne zľavy kupujúcim, ktoré sú predmetom zmluvy alebo dohody a nezobrazujú sa na internete.
- PLATBA TOVARU
Splatnosť faktúr je 7 kalendárnych dní, ak nie je dohodnuté inak. V prípade zlej platobnej disciplíny kupujúceho si predávajúci vyhradzuje právo zmeniť spôsob platby. U nových zákazníkov pri prvých troch objednávkach vyžaduje predávajúci platbu vopred alebo platbu v hotovosti.
Postup vybavenia pohľadávok:
1. 1. upomienka sa posiela 4 dní od uplynutia splatnosti faktúry. (Ak má zákazník faktúru po splatnosti, ďalší odber je pozastavený)
2. 2. upomienka sa posiela 7 dní od odosielania prvej upomienky ak faktúra ešte stále nebola uhradená.
3. 3. upomienka sa posiela individuálne po druhej upomienke (ak sľúbená platba neprišla) a následne po nezaplatení odovzdáme pohľadávky nášmu externému právnikovi.
Zákazníkom so zlou platobnou disciplínou (už dostali tretiu upomienku) je automaticky nastavená platba vopred alebo na dobierku na dobu neurčitú.
Všetky zmeny sú systémovo nastavené a automatické.
Ak Vám chýba faktúra alebo potrebné údaje k platbe prosím Vás kontaktujte nás.
Objednávky s platobnou metódou platby vopred, ktoré nebudú uhradené do 7 dní od prijatia objednávky, budú automaticky zrušené.
- ZÁRUČNÉ A REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Chýbajúci tovar
Reklamácie ktoré sa týkajú chýbajúceho tovaru alebo vonkajšieho poškodenia tovaru sa musia oznámiť predávajúcemu najneskôr do 24h od prebratia tovaru telefonicky alebo e-mailom. V opačnom prípade chýbajúci tovar nemôžete reklamovať. Pri reklamácii MUSÍTE uviesť číslo faktúry a kód tovaru na e-mail: objednavky@miraoffice.sk
Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené kuriérskou službou je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u pracovníka kuriérskej služby. Poškodený tovar kupujúci od kuriéra neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru.
Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.
Poškodený tovar (predpredaj) – platí iba pre VO zákazníkov (veľkoobchod, maloobchod, e-shopy)
Pri reklamácii MUSÍTE uviesť číslo faktúry a kód tovaru na e-mail: objednavky@miraoffice.sk
Reklamovaný tovar musíte poslať naspäť na našu adresu.
Pri prijatí reklamácie je potrebné predložiť:
1-reklamovaný vadný tovar
2-vyplnený reklamačný list, stiahnite TU
3-kópia faktúry alebo dátum faktúry
Na výrobku musí byť originálna visačka (štítok výrobcu) a výrobok má byť dodaný v originálnom balení (v sáčku). Tovar nemôže mať žiadne označenie iné označenie (cenovka).
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené vplyvom vystavenia na predajni alebo vo výklade.
Zákaznícka reklamácia (predaný tovar) – platí aj pre neregistrovaných zákazníkov.
Pri prijatí reklamácie je potrebné predložiť:
1-reklamovaný vadný tovar
2-vyplnený reklamačný list, stiahnite TU
3-kópia pokladničného bloku (resp. kópia faktúry alebo dátum faktúry)
Ak zákazník nemá doklad o predaji, alebo pri predpredaji číslo faktúry(dátum faktúry), reklamáciu nemôžeme vybaviť.
Detailnejšie záručné a reklamačné podmienky sú upravené reklamačným poriadkom.
Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa dá doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
- doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie od kupujúceho predávajúcemu. Reklamačný formulár si môžete stiahnuť tu.
- doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu (tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá)
- doručenie dokladov o prebratí a zaplatení pri kúpe tovaru.
- VRÁTENIE TOVARU
Tovar možno bez udania dôvodu vrátiť za predpokladu, že nebol používaný alebo je ešte zabalený. Tovar môžete vrátiť do 30 dní. (neplatí pre maloobchody, veľkoobchody a e-shopy)
Avšak tovar, ktorý nedržíme skladom je len na objednávku nie je možné vrátiť z dôvodov ako sú: nesprávne uvedenie kódu, nesprávne uvedenie toneru či atramentovej kazety do zariadenia, nesplnenia predstáv zákazníka o farbe, veľkosti, nakoľko tieto informácie sú uvedené v katalógu.
8. Ochrana osobných údajov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou, je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu.
2. Kupujúci resp. dotknutá osoba (ďalej ako „kupujúci“ alebo „dotknutá osoba“) poskytuje osobné údaje predávajúcemu dobrovoľne za účelom splnenia jeho povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a ďalšej komunikácie s ním. Bez ich poskytnutia predávajúci nemôže riadne plniť zmluvu s kupujúcim a preto ju nebude možné s kupujúcim ani uzavrieť. Účelom spracúvania týchto osobných údajov je vystavenie daňového dokladu, predzmluvné vzťahy, identifikácia kupujúceho, potvrdenie objednávky a to telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty, doručenie tovaru, registrácia na internetovom obchode www.miraoffice.sk, realizovanie marketingových aktivít, informácii o novinkách a akciových ponukách.
3. Predávajúci spracúva osobné údaje dotknutých osôb na marketingové účely na základe ich žiadosti resp. súhlasu dotknutej osoby v súlade s § 11 ods. 1 zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov. Dotknutá osoba prejaví svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov na tento účel pri objednaní tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.miraoffice.sk,pri registrácii na internetovom obchode www.miraoffice.sk alebo iným vhodným spôsobom. Dotknutá osoba vyjadruje svoj súhlas zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky alebo pri registrácii na internetovom obchode www.miraoffice.sk, aby predávajúci spracoval a uschovával jej osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o novinkách a akciových ponukách a spracovával ich vo svojom informačnom systéme Marketing. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho
4.Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle ust. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov bude predávajúci ako prevádzkovateľ v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.
Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona o ochrane osobných údajov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.
5. Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, ihneď po prihlásení alebo písomnou žiadosťou na adresu info@miraoffice.sk.
6. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust. § 6 ods. 2 písm. c) ZnOOÚ osobné údaje bude získavať výlučne na účel uvedené v bode 2. týchto všeobecných obchodných podmienok.
7. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust. § 6 ods. 2 písm. e) ZnOOÚ zabezpečí, aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené.
8. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust § 6 ods. 2 písm. i) ZnOOÚ bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje ZnOOÚ ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.
9. Kupujúci má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať
1/ potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,
2/ vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu:
a) identifikačné údaje predávajúceho a zástupcu predávajúceho, ak bol vymenovaný,
b) identifikačné údaje sprostredkovateľa; to neplatí, ak predávajúci pri získavaní osobných údajov nepostupuje podľa § 8 ZnOOÚ,
c) účel spracúvania osobných údajov,
d) zoznam osobných údajov alebo rozsah osobných údajov podľa § 10 ods. 4 prvej vety ZnOOÚ a
e) doplňujúce informácie, ktoré sú s ohľadom na všetky okolnosti a podmienky spracúvania osobných údajov potrebné pre kupujúceho na zaručenie jej práv a právom chránených záujmov v rozsahu najmä:
- poučenie o dobrovoľnosti alebo povinnosti poskytnúť požadované osobné údaje; ak predávajúci získava osobné údaje kupujúceho na základe súhlasu kupujúceho podľa § 11 ZnOOÚ, oznámi jej aj čas platnosti súhlasu, a ak kupujúceho povinnosť poskytnúť osobné údaje vyplýva z priamo vykonateľného právne záväzného aktu Európskej únie, medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, alebo zákona, predávajúci oznámi kupujúcemu právny základ, ktorý jej túto povinnosť ukladá, a upovedomí ju o následkoch odmietnutia poskytnúť osobné údaje,
- okruh príjemcov, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje sprístupnené,
- tretie strany, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje poskytnuté,
- okruh príjemcov, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje sprístupnené,
- tretie strany, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje poskytnuté,
- okruh príjemcov, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje sprístupnené,
- formu zverejnenia, ak majú byť osobné údaje zverejnené,
- tretie krajiny, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že sa do týchto krajín uskutoční prenos osobných údajov,
10. Pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 14. je kupujúci oprávnený oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií:
1/ vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,
2/ vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
3/ opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
4/ likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
5/ likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,
6/ blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak predávajúci spracúva osobné údaje na základe súhlasu kupujúceho.
11. Právo kupujúceho podľa bodu 10. bodu 3 a 4 možno obmedziť, len ak takéto obmedzenie vyplýva z osobitného zákona alebo jeho uplatnením by bola porušená ochrana kupujúceho, alebo by boli porušené práva a slobody iných osôb.
12. Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u predávajúceho namietať voči
1/ spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
2/ využívaniu titulu, mena, priezviska a adresy kupujúceho na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
3/ poskytovaniu titulu, mena, priezviska a adresy kupujúceho na účely priameho marketingu.
13. Kupujúci na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u predávajúceho kedykoľvek namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) ZnOOÚ vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka kupujúceho je oprávnená, predávajúci je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie kupujúci namietal, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.
14. Kupujúci na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u predávajúceho kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu predávajúceho, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Kupujúci má právo žiadať predávajúceho o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom predávajúci je povinný žiadosti kupujúceho vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia predávajúci informuje kupujúceho v lehote podľa bodu 21. Kupujúci nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov predávajúci vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke kupujúceho, alebo ak predávajúci na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho.
15. Ak kupujúci uplatní svoje právo
1/ písomne a z obsahu jej žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú elektronickou poštou alebo faxom kupujúci doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania,
2/ osobne ústnou formou do zápisnice, z ktorej musí byť zrejmé, kto právo uplatnil, čoho sa domáha a kedy a kto vyhotovil zápisnicu, jeho podpis a podpis kupujúceho; kópiu zápisnice je predávajúci povinný odovzdať kupujúcemu,
3/ u sprostredkovateľa podľa bodu 1 alebo 2 tohto odseku, je ten povinný túto žiadosť alebo zápisnicu odovzdať predávajúcemu bez zbytočného odkladu.
16. Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.
17. Ak Kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jej práva môže uplatniť zákonný zástupca.
18. Ak kupujúci nežije, jej práva, ktoré mala podľa tohto zákona, môže uplatniť blízka osoba.
19. Žiadosť kupujúceho podľa bodu 9., 10. 1/, 3/ až 6, a bodu 12. až 14. vybaví predávajúci bezplatne.
20. Žiadosť kupujúceho podľa bodu 10. 2/ vybaví predávajúci bezplatne okrem úhrady vo výške, ktorá nemôže prekročiť výšku účelne vynaložených vecných nákladov spojených so zhotovením kópií, so zadovážením technických nosičov a s odoslaním informácie kupujúcemu, ak osobitný zákon neustanovuje inak.
21. Predávajúci je povinný písomne vybaviť žiadosť kupujúceho podľa odsekov 19. a 20. najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti
22. Obmedzenie práv kupujúceho podľa bodu 11. predávajúci bez zbytočného odkladu písomne oznámi kupujúcemu a Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky.
23. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. b) ZnOOÚ spracúva osobné údaje kupujúceho na účely uvedené v bode 2. týchto podmienok prostredníctvom týchto sprostredkovateľov:
DPD SK s.r.o.
Trňanská 6
960 01 Zvolen
IČ: 46 489 592
IČ DPH: SK 2023410301
9. Záver
Objednávateľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné nákupné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.miraoffice.sk
Tieto nákupné podmienky sú platné od 1.3.2023 a plne nahradzujú predchádzajúce nákupné podmienky.
Vyhradzujeme si právo zmeniť nákupné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
Objednávateľ po odoslaní objednávky, alebo registrácii môže obdržať správy o ponukách tovarov, akciách a službách predávajúceho. Objednávateľ môže zasielanie kedykoľvek odvolať.